SECOND STYLE

second life's style

domingo, 27 de março de 2011

Enjoying every second








I am enjoying every second, before this situation turns into a tragedy...
And don't go look for me in other smiles, other voices,
I was beside you the whole time, and you didn't even notice...
...Just for today, I don't want to see you
...Just for today, I will not drink nothing of you...
I am tired to cry for wounds that will never heal, 
And this abstinence sometime will disappear!


Tô aproveitando cada segundo
Antes que isso aqui vire uma tragédia
E não adianta nem me procurar
Em outros timbres, outros risos
Eu estava aqui o tempo todo
Só você não viu
E não adianta nem me procurar
Em outros timbres, outros risos
Eu estava aqui o tempo todo
Só você não viu

Só por hoje não quero mais te ver...
Só por hoje não vou tomar minha dose de você
Cansei de chorar feridas que não se fecham não se curam
E essa abstinência uma hora vai passar!


Skin and shoes Republic by Teresa Republic
outfit : deviant girls here
hair: Damselfly (Jenue)
bracelets: Ys & Ys and Mandala
make up: La malvada mujer


Music: Pitty ( na sua estante)

Nenhum comentário:

Postar um comentário