SECOND STYLE

second life's style

segunda-feira, 16 de maio de 2011

saturday afternoon



Hi people, I wanted to blog this at saturday, but I am sick, holping to get better soon.
I loved this shoes from LaGyo, also I think this jacket from SMS is different of everything that I had from there so far, SMS was already one of my favorite stores, and I see they getting better every day it looks great with this shirt from Emery i loved the colors combination!
So worth every Linden...
ok now I think i need some rest.
See you soon...
xoxo

Oi gente, eu queria ter postado no sábado mas fiquei doente, (torcendo pra sarar depressa).
Eu amei esses sapatos da LaGyo, e também achei essa jaqueta da SMS tão diferente de tudo que eu tinha de lá até agora. SMS já era uma das minhas lojas preferidas, e eu vejo eles ficando melhor a cada dia, e ficou ótimo com a blusinha da emery adorei a combinação das cores.
Então, nem preciso dizer vale cada Linden.
Ok. Agora vou descansar um pouco
te vejo em breve.
beijinhos

Skin: Mons  circus at the dressing room blue
hair [e]
earings Glow Studio at the dressing room blue
bracelets: SMS plastic bangles
skirt Mon Tissu

Nenhum comentário:

Postar um comentário