SECOND STYLE

second life's style

domingo, 26 de fevereiro de 2012

A little bit stronger


And I'm done hoping that we can work it out
I'm done with how it feels, spinning my wheels
Letting you drag my heart around
And, oh, I'm done thinking, that you could ever change
I know my heart will never be the same
But I'm telling myself I'll be okay
Even on my weakest days, I get a little bit stronger
I get a little bit stronger
E eu estou cansada de esperar que isso poderia dar certo
Estou cansada de como isso faz sentir, chegando a lugar algum
Deixando você arrastar o meu coração
E, oh, estou cansada de pensar que você poderia mudar



Eu sei que o meu coração nunca mais será o mesmo
Mas digo para mim mesma que ficarei bem
Até mesmo nos meus dias mais fracos
Fico um pouco mais forte
Hair: truth Barbara mesh hair new
shirt and skirt: LC on TFG
Jacket: coco
shoes: ANEXX
Skin: ITGIRLS wixson summer 
                              

Nenhum comentário:

Postar um comentário