SECOND STYLE

second life's style

segunda-feira, 28 de fevereiro de 2011

Less is more!



I LOVE this idea, Less is more... At this days, people are always late for almost everything, we barely have time to basic things like eat and rest. And we, girls, we know how it is, run against the clock, work, kids, shopping, husbands !!!
OMG! We may not have time enough for basic things, but that doesn't mean that we are sloopy, oh no...
We girls can do all those things with style , even choosing basic outfits!
I tryed some old things on my SL wardrobe, with something new, and I enjoyed the result. I hope you like it too!
Now I am go to go!
See you later...

Eu amo essa idéia, do menos é mais! Nos dias atuais, a gente está sempre atrasado pra tudo, mal podemos fazer o básico como, comer e descansar. E nós as mulheres, sabemos bem como é correr contra o relógio, trabalho, filhos, compras, maridos!!! OMG
Podemos não ter tempo pra tudo, mas isso não quer dizer que seremos desleixadas! AH NÃO!
As mulheres podem fazer tudo isso e com estilo, mesmo usando coisas básicas.
Eu provei alguns itens antigos do meu guarda roupas com algumas peças novas, e eu gostei do resultado. Espero que você também.
Agora estou prontinha pra ir...
Vejo você depois!

Skin:  Mother goose devon skin (the same from the last post because i loved it to much =)
Bangles SMS
Necklace Glow Studio
Hair: truth ( Ramona)
shirt: Emery
Skirt: Ibizarre ( old item but i think they still have it)
Boots; Maitreya Billow boots ( not from maitreya gold is on the maitreya main store)

Nenhum comentário:

Postar um comentário